Gluhi in naglušni na medijski konferenci SEMPL 2019

Danes in jutri poteka 21. konferenca SEMPL v Portorožu, ki vsako leto predstavi najnovejše medijske trende, predstavi prelomne inovacije iz industrije in pogleda v prihodnost stroke. To leto pa se ne bo o trendih samo govorilo, temveč so organizatorji konference naredili ogromen korak naprej tudi v organizaciji dogodka. Celoten program glavnega odra, na katerega bo stopilo 20 strokovnjakov iz 11 držav, je tolmačen z dvema tolmačicami Natalija Rot in Marjeta Modrej v slovenski znakovni jezik. SEMPL je tako postal prvi trženjsko-komunikacijski dogodek v regiji, ki je na voljo tudi gluhim in naglušnim. Na konferenci so strokovno javnost in interesente opozorili tudi na prihajajoče tehnologije, ki za osnovo uporabljajo govor in zvok, s tem pa dodatno pozabljajo na skupino ljudi, ki so že tako ali tako zaznamovani in odrinjeni na obrobje družbenega življenja.

Pester festivalski program konference ni razočaral, saj so med govorci tudi predstavniki svetovnih multinacionalk, kot so Facebook, Viber in Mastercard. Med drugim so razprave tekle o prihodnosti brez všečkov, o vplivnežih in o generacijskih premikih na družbenih omrežjih.

Dogodek je povezoval znani britanski igralec Julian Rhind-Tutt, ki se je v imenu organizatorja pred 1.200 udeleženci javno zahvalil NLB d.d., da je omogočila gluhim in naglušnim  udeležbo na konferenci in pokrila stroške dveh tolmačev.

Konferenco so začeli z zanimivo debato o tem, kako blagovne znamke vplivajo na našo kulturo in življenje, kjer so marketinški strokovnjaki Branimir Brkljać, Lea Stanković in Uroš Goričan izmenjali mnenja in poglede na to. Debato je moderirala predsednica konference SEMPL, Valerija Prevolšek.

Uvod v festivalski del konference je dobesedno ogrel publiko s svojo zanimivo življenjsko zgodbo iranski begunec Ali Mahlodji, po svetu znani motivacijski govorec in evropski ambasador mladih, ki je v svoji karieri zamenjal več kor štirideset zaposlitev od čistilca do menedžerja svetovnih multinacionalk. Pred tem pa je šolo obesil na klin. Sedaj je ustanovitelj start-up podjetja Watchado, s katerim želi »rešiti svet pred človeškimi neumnostmi«.

Glavni govorec konference je zagotovo zvezdnik svetovnih odrov, britanski svetovalec Jonathan MacDonald, ki je prisotne potegnil iz cone udobja in na glavo obrnil njihov način razmišljanja. Na primerih je pokazal, kako bo izgledala prihodnost in kaj moramo spremeniti že danes, da bomo lahko uspešni tudi jutri. Med publiko je razdelil najnovejšo izdajo zadnje knjige, ki je bila v hipu razgrabljena.

Kako se dopolnjujejo kreativnost, inovativnost in poslovna uspešnost, so vsak na svoj način pojasnili Maëva Le Roch iz Mastercarda, Stefan Carrington, dolgoletni svetovalec svetovne multinacionalke bele tehnike Elektrolux ter Tim de Boer direktor razvoja poslovanja pri LivePerson.

Deli objavo